GN Netcom: Disruption kommer ikke kun fra nye spillere

Alle innovative virksomheder skal hele tiden save lidt i egen gren og udfordre gårdsdagens succeser. Ellers er der andre, der gør det, lyder det fra headsetproducenten GN Netcom. Selskabet bruger digitalisering som afsæt for innovation og tror på, at store globale aktører kan være dem, der disrupter.

Kun en tåbe frygter ikke morgendagens Uber, Airbnb og Spotify.

Alligevel er det ikke truslen fra ukendte garageiværksættere med venturepenge nok i ryggen til at disrupte de gamle brancher, der bekymrer adm. direktør i GN Netcom René Svendsen-Tune mest. For ham er digitalisering og disruption positivt og lig med nye muligheder. Og dem kan virksomheden med hovedsæde i Ballerup lige så godt være først med, i stedet for at frygte, at nye ukendte aktører pludselig vælter alle etablerede spilleregler i branchen.

”Alle virksomheder, der lever af innovation, skal jo hele tiden save lidt i sine egne grene og udfordre det, de lavede i går,” siger René Svendsen-Tune.

Login