Digitalisering à la SAP: ”Vi skaber et barn sammen med kunden”

Fremtidens forretning ligger i højere grad i samskabelse med kunden frem for som leverandør af it-standardløsninger. It-giganten SAP bruger design thinking til at vise omverden, hvordan den digitale omstilling kan skabe konkret værdi for kunderne.

Alle gode ideer bliver skabt i en garage. Tænk bare på overleveringen om Bill Gates og Microsoft eller Steve Jobs og Apple.

Derfor er der selvfølgelig en massiv garageport foran den del af it-virksomheden SAP’s nye digitale oplevelsescenter på toppen af virksomhedens nordiske domicil i Nordhavn, hvor besøgende kan skabe deres egen prototype eller bare fremstille noget, der tilnærmelsesvis ligner noget, der engang kan forfines til en færdig løsning på et presserende problem.

Ud over den fjernstyrede garageport lugter der nu ikke meget af primitive og hurtige løsninger i SAP Danmarks nye digitale oplevelsescenter, der slår dørene op for offentligheden og nysgerrige besøgende torsdag den 5. oktober.

Login