Store Twitter-kanoner skød Sustainia100 af sted

Med 38,2 millioner potentielle visninger på Twitter, er den nye Sustainia100-publikation sendt godt af sted.




Tweetet fra Climate Reality (Al Gore’s fond) er deres svar på spørgsmålet ‘what do you think is the next big opportunity in sustainability?’ i en Twitter-chat, som Sustainia holdt tirsdag eftermiddag.

Det skete i samarbejde med +SocialGood (en del af Mashable) og var en del af lanceringen af Sustainias årlige præsentation af 100 bæredygtighedsløsninger med globalt potentiale på de tre vigtige bundlinjer: den økonomiske, den miljømæssige og den sociale.

Climate Reality er blot én af de store organisationer som Sustainia-teamet fik involveret i chatten på hastagget #100solutions, der varede en time og ramte imponerende 38,2 millioner potentielle visninger.


Ud over Climate Reality deltog sustainability-sværvægtere såsom UN Foundation og Impact Squared, samt ’influencers’ såsom Susanne Pedersen (Climate-KIC) og Stefan Henningson (WWF). Hashtagget #100solutions blev brugt så meget, at det endte som et af de mest populære, eller ’trending’, hashtags i flere lande som UK og Danmark.

Sustainia planlægger lige nu endnu en Twitter-chat, som skal diskutere flere af løsningerne i Sustainia100 – ligesom der også vil blive afholdt Twitter-chats omkring Cities100-lanceringen senere på året.

Du kan downloade Sustainia100-publikationen på sustainia.me/solutions. Hvis du vil være med på næste twitterchat, kan du enten tilmelde dig sustainias nyhedsbrev på sustainia.me eller følge sustainia på twitter: http://www.twitter.com/sustainia.


Få Mandag Morgens overskrifter direkte i din mail.

Tilmeld dig nyhedsbrevet nu

Få Mandag Morgens overskrifter direkte i din mail.

Tilmeld dig nyhedsbrevet nu