Krisehåndtering: Få staldtips af elitens diskrete rådgivere

Når virksomhederne bliver kastet ud i en mediestorm, står en gruppe diskrete rådgivere klar til at håndtere problemerne. Via en krise i en fiktiv fødevaregigant får du her indblik i kriserådgivernes arbejde, som ofte handler om langt mere end kommunikation. Ulveman, Hougaard, Kristiansen og Kirk giver deres input til at løse situationen.

Direktørfyringer, intern splid og upopulære beslutninger er hverdag for de diskrete rådgivere, som har specialiseret sig i at håndtere virksomhedernes mest følsomme kommunikation.

Men for kriserådgiverne vil det være karrieremæssigt selvmord at give indblik i kundernes problemer, og derfor ser man sjældent, hvad der foregår i maskinrummet.

Fire af landets mest respekterede kriserådgivere har alligevel indvilget i at være med i et eksperiment. Vi har bedt rådgiverne løse en kompliceret kommunikationsopgave for en virksomhed, som vi selv har opfundet, men med problemer, som man jævnligt ser i dansk erhvervsliv.

Login